donderdag 11 april 2013 19:13

19 maart 2014 lijkt nog ver weg, maar de voorbereidingen voor de gemeenteraadsverkiezingen zijn bij ChristenUnie Oldebroek al in volle gang.

Dinsdag 9 april jl. werd in Noorderlicht in Wezep een ledenvergadering gehouden waarop de basis is gelegd voor het verkiezingsprogramma. De leden gingen in een politiek café aan het werk en met elkaar in gesprek over wat zij voor de gemeente Oldebroek de belangrijkste punten voor het programma vinden.

Al het materiaal is meegegeven aan de commissie die in de komende maanden het conceptprogramma gaat schrijven. De programmacommissie zal in deze periode nogmaals de mening van de leden polsen over het concept waar ze aan werkt.

Er is niet alleen een start gemaakt met het opstellen van het programma. Er is ook een campagneteam samengesteld, dat aan de slag gaat met het maken van een stevig campagneplan.

De derde groep die is begonnen, is de selectiecommissie. Zij houdt binnenkort gesprekken met de kandidaten die zich beschikbaar hebben gesteld voor de bovenste helft van de lijst.

ChristenUnie Oldebroek wil goed beslagen ten ijs komen bij de gemeenteraadsverkiezingen 2014.

Reacties op 'ChristenUnie Oldebroek start de voorbereidingen voor de gemeenteraadsverkiezingen'