Aftrap CU-verkiezingscampagne ”Geef geloof een stem”

verkiezingen[1]maandag 27 januari 2014 09:43

Voor de ChristenUnie Oldebroek is de aftrap voor de verkiezingscampagne nu echt gegeven. Nadat eerder bestuursvoorzitter Els de Jong het verkiezingsprogramma in handen gaf van lijsttrekker Engbert Jan Ruitenberg gaf deze afgelopen week op zijn beurt 10 speerpunten van de campagne in handen van Tweede Kamerlid Arie Slob. In een inspirerend betoog gaf Arie Slob vervolgens een aantal wijze lessen aan de kandidaat-raadsleden.

De 10 speerpunten uit het verkiezingsprogramma zijn ontstaan op basis van een lange voorbereiding, waarin ook de leden waren betrokken. Hij gaf aan hoe belangrijk het is dat je als raadslid van Oldebroek moet houden: verknochtheid aan je eigen dorpen bevordert dat je meer gedreven bent om veranderingen te weeg te brengen. Het werk van raadslid mag in volle overgave worden gedaan, in vertrouwen op Gods zegen. De 10 speerpunten uit het verkiezingsprogramma zijn verwerkt in een prachtige folder; ook die werd door lijsttrekker Engbert Jan Ruitenberg aan Arie Slob overhandigd.

Op hoofdlijnen werd het verkiezingsprogramma “Geloof in onze samenleving” gepresenteerd aan de hand van de 3 hoofdthema’s samen leven, samen wonen en samen werken. Daarbij nam extern adviseur Jaap Slager van communicatieburo Jaager ons mee in welke gerichte acties de komende weken tot  19 maart zijn gepland. Dit alles om er een geslaagde verkiezingscampagne “Geef geloof een stem” van te maken. De campagne moet ervoor zorgen dat Oldebroek vertrouwen krijgt in een helder en eigentijds verkiezingsprogramma, en hun stem willen geven aan goed voorbereide en toegeruste kandidaten. Voor de ChristenUnie is het duidelijk: Geef geloof een stem, stem op lijst1.nl”

Zie ook: www.lijst1.nl

Reacties op 'Aftrap CU-verkiezingscampagne ”Geef geloof een stem”'