Ledenvergadering ChristenUnie Oldebroek

vrijdag 15 april 2016 15:11

Beste leden van de ChristenUnie uit Oldebroek,

We kijken terug op een mooie ledenvergadering van afgelopen maandag, dank aan een ieder die aanwezig was en ook meegedacht heeft over de toekomst van het bestuur en het thema duurzaamheid. We hebben tevens afscheid genomen van twee bestuursleden, namelijk Els de Jong – van Gurp en Wim van Vuuren. We willen hen nogmaals enorm bedanken voor al het werk wat zij verricht hebben, maar ook dank voor de hoeveelheid tijd die ze in het bestuur gestoken hebben. Het bestuur van de ChristenUnie Oldebroek zal na de zomer uit drie actieve mensen bestaan, één bestuurslid gaat op non-actief. Het bestuur is nog steeds dringend op zoek naar versterking en we roepen de leden ook op om zich te melden als ze graag iets willen betekenen voor de lokale ChristenUnie.

Bert Spronk, eigenaar van Vrijzon Oldebroek en raadslid Popke Graansma spraken beiden over het thema duurzaamheid. Bert Spronk gaf informatie over duurzaam leven, onder andere over het bewust gebruik maken van middelen als voeding en energie. Popke Graansma had een quiz gemaakt, waarin hij informatie verwerkt had met betrekking tot duurzaamheid. Beide sprekers hadden een interessant verhaal en het blijft goed om met elkaar te praten over het thema duurzaamheid.

We willen u ook nog wijzen op twee activiteiten die volgende week gepland staan. Maandag 18 april wordt de voorjaarsvergadering van de Provinciale Unie ChristenUnie Gelderland gehouden. De avond begint om 19:45 en de locatie is GKV Apeldoorn-Zuid, Gijsbrechtgaarde 101. Op zaterdag 23 april vindt het partijcongres van de ChristenUnie plaats in De Nieuwe Buitensociëteit in Zwolle. De dag begint om 10:00 en het congres staat in het teken van ‘Dienstbare samenleving’, een van de drie kernwaarden van de ChristenUnie.

Mocht u nog vragen hebben over de voorjaarsvergadering van de Provinciale Unie of het partijcongres van de ChristenUnie kunt u contact opnemen met Eljakim Doorneweerd via eljakimdoorneweerd@live.nl.

Met vriendelijke groeten,

Bestuur ChristenUnie Oldebroek