Chatten met de fractie van de ChristenUnie

chatboxzaterdag 13 februari 2010 13:56

Inmiddels zijn al tientallen “hyvers” lid geworden van de ChristenUnie Oldebroek. En nog dagelijks melden zich met name jongeren om lid te worden via de website cu-oldebroek.hyves.nl. Graag willen wij in gesprek met jongeren om hun standpunten te vernemen. De ChristenUnie houdt bijvoorbeeld op 24 februari het derde politieke café en ditmaal in Oosterwolde. Uiteraard zijn er verschillende mogelijkheden om met de fractie in contact te komen en daar wordt gelukkig ook vaak gebruik van gemaakt. Om het voor met name de jeugd nog makkelijker te maken opent de fractie van de ChristenUnie op donderdag 25 februari en maandag 1 maart van 19.00 tot 20.30 uur een chatroom op internet.

Een uitgelezen kans voor eenieder om vanachter je vertrouwde PC of laptop te chatten met de leden van de fractie en je mening en ideeën met hen te delen. Hoe je op de chatroom komt kun je lezen op www.lijst1.nl (rechterkolom)

Henk van Bergeijk

Archief > 2010 > februari