ChristenUnie in gesprek met de samenleving

IMG_2638maandag 26 februari 2018 21:37

De ChristenUnie heeft een eigen (duurzame) campagneauto en een ChristenUnie-goedgesprekbankje waarmee ze de komende weken op campagne gaat. Eén van de campagneactiviteiten is het bezoeken van alle dorpen van de gemeente.

In de afgelopen bestuursperiode heeft de fractie van de Christenunie met regelmaat alle kernen in de gemeente Oldebroek bezocht om van inwoners zelf te horen wat er leeft in de dorpen. “Bij de ChristenUnie staat de samenleving en de mensen die daarin leven centraal. Alle mensen zijn waardevol en doen mee”. Dit is een citaat uit het verkiezingsprogramma van de ChristenUnie. Om met die mensen in gesprek te komen gaan de kandidaten van de ChristenUnie nogmaals op bezoek naar alle dorpen van de gemeente Oldebroek.

De ChristenUnie heeft haar eigen speerpunten voor de komende periode opgeschreven in het verkiezingsprogramma; ‘voor een waardevol Oldebroek’. Maar ze horen graag van de mensen zelf wat er per kern nodig is om met alle dorpen samen inhoud te geven aan een waardevol Oldebroek.

Voor een goed gesprek staat het bankje:

't Loo donderdag 1 maart 19.30 uur Het Grinthuus
Wezep woensdag 7 maart 19.30 uur De Huiskamer van Wezep
Hattemerbroek donderdag 8 maart 17.30 uur De Bouwakker (Stamppottenbuffet)
Oosterwolde zaterdag 10 maart 9.30-10.30 uur Centrum (bij de Meule)
Oldebroek zaterdag 10 maart 10.45-12.00 uur Centrum (Lambertusplein)
Wezep zaterdag 10 maart 13.00-15.00 uur Centrum (Meidoornplein)
Noordeinde donderdag 15 maart 14.30 uur Basisschool Het Noordermerk

Reacties op 'ChristenUnie in gesprek met de samenleving'