Belangrijke bijeenkomsten in aanloop naar de verkiezingen van 3 maart as.

zaterdag 19 februari 2005 17:30

Verkiezingspoll

Hoe dichter bij de verkiezingen, hoe meer drukte, nervositeit en gespeculeer. Daarbij worden er ook polls gebruikt. Zo is er op www.oldebroek.net een poll waarin u kunt aangeven welke partij u denkt te gaan stemmen. Het zou wel aardig zijn als u daar uw voorkeur wilt aangeven. Dat is weliswaar van ‘psychologische’ betekenis, maar het kan geen kwaad als ook mensen als u en wij daar een signaal afgeven. Uiteraard bouwen we niet op de uitslag van polls, lees daarom vooral ook de hiernavolgende berichten.

Verkiezingsavond Oldebroek maandag 22 februari a.s.

Op maandagavond 22 februari 2010 is er in Kulturhus de Talter, Stouwdamsweg 4 in Oldebroek, een verkiezingsavond met de zes politieke partijen, die meedoen aan de raadsverkiezingen op 3 maart. De avond begint om 19.45 uur (zaal open vanaf 19.30 uur).

Het programma is als volgt:

• aftrap: de partijen stellen zich kort aan u voor
  • het interview: Dirk Jan Grootkarzijn bevraagt de lijsttrekkers op actuele onderwerpen, en legt stellingen voor. U kunt ook reageren en meediscussiëren (stel desgewenst vooraf uw vragen via griffie@oldebroek.nl)
  • afronding (± 21.30 uur)

U bent van harte welkom!

Verkiezingsavond Wezep woensdag 24 februari a.s.

Op woensdagvond 24 februari 2010 is er in het Dorpshuis Wezep, Zuiderzeestraatweg in Wezep, een verkiezingsavond met de zes politieke partijen, die meedoen aan de raadsverkiezingen op 3 maart. De avond begint om 20.02 uur (zaal open vanaf 19.30 uur).

Hoe ziet de avond er globaal uit? Dat is een grote verrassing, hoewel een puntje licht ik ervan op, en dat is: dat de zaal er zeker ACTIEF bij betrokken wordt. M.a.w. aan het einde van de avond en dat is dan geen verrassing, zal er gevraagd worden of de partijen helder en duidelijk overkwamen. Aan u dus de schone taak om helder en duidelijk te zijn. Er is een pauze, waarin de mogelijkheid bestaat om langs diverse stands te lopen van de partijen, daar kunt u dus al uw info op kwijt.

LOCO zal de mogelijkheid bieden, zodat men ook thuis kan meedoen, door te mailen en te bellen.En ook de nieuwste vorm en dat is twitteren.

De avond begint zoals gezegd om 20.02 en duurt tot 22.00 uur met een uitloop van een half uur.De presentatie is deze avond in handen van Coby Hofland, zij stelt de vragen en Bert Michelsen zal de zaal bewerken. Dit alles zal live te horen zijn via LOCO radio en live te zien zijn LOCO tv.

U bent van harte welkom!

Chatten met de fractie

Op donderdag 25 februari en maandag 1 maart van 19.00 tot 20.30 uur. De link naar de chatbox zal een kwartier voor tijd worden weergegeven op www.lijst1.nl (rechterkolom bovenaan). Voor meer informatie klik hier

Bidstond voor de verkiezingen dinsdag 2 maart a.s.

Het campagneteam spreekt de behoefte uit om aan de vooravond van de verkiezingen weer net als voorgaande keren een bidstond te houden. We willen vanuit onze positie van afhankelijkheid van onze Heer de verkiezingen en de uitslag ervan aan hem opdragen. Al ons bezig zijn en gezwoeg is nutteloos als Zijn zegen er niet aan verbonden is. Met die intentie zijn we de campagne begonnen en ons past dan ook al dank aan Hem die ons kracht gaf en ons daarin leidde. Vanzelfsprekend komt dit niet in de plaats van ons dagelijks gebed om kracht en Zijn leiding. We willen u allemaal als betrokkenen bij de ChristenUnie van harte uitnodigen. Uw aanwezigheid brengt uw betrokkenheid en meeleven met ons politieke werk tot uiting. We hebben voor dinsdagavond 2 maart om 20.00 u. een ruimte gereserveerd in het Noorderlicht (de Gereformeerde Kerk Vrijgemaakt aan de Mariënrade) te Wezep. Wij rekenen op uw komst!

Namens het campagneteam, Frans Welmers

Reacties op 'Belangrijke bijeenkomsten in aanloop naar de verkiezingen van 3 maart as.'