ChristenUnie steunt van harte oproep gemeente "Beter een goede buur...."

dinsdag 11 januari 2011 14:56

De dagen van Kerst en Oud & Nieuw liggen net achter ons. Deze dagen worden veel gebruikt om gezellig met familie en vrienden door te brengen. Maar wat nu als je dierbaren overleden zijn of je kunt niet naar ze toe te gaan vanwege je gezondheid, de afstand of het weer? Dan waren deze dagen lang. Door het winterse weer was de natuur mooi, maar voor velen betekenden de sneeuw en gladheid een gedwongen thuis zijn. Wat is het dan fijn als de buren even aankomen voor een kopje koffie, boodschappen voor je willen doen of je stoep schoon maken. Wat voor de één zo klein lijkt, kan ten slotte voor de ander een wereld van verschil zijn!

In onze gemeenschap hebben we traditiegetrouw een mooie cultuur van voor elkaar zorgen. Hier zijn wij als gemeente trots op. En vanwege het winterse weer willen wij u nog eens extra aanmoedigen om deze traditie waar te blijven maken en eens extra bij uw buur of kennis aan te gaan en zonodig de helpende hand te bieden. Want niets voor niets geldt het spreekwoord ´beter een goed buur dan een verre vriend!

bron: website gemeente Oldebroek www.oldebroek.nl

Reacties op 'ChristenUnie steunt van harte oproep gemeente "Beter een goede buur...."'