ChristenUnie Oldebroek ontmoet Waterschap Vallei en Veluwe

maandag 23 februari 2015 15:09

Afgelopen dinsdag heeft de ChristenUnie Oldebroek een avond georganiseerd met een knipoog naar de verkiezingen van 18 maart. Er waren voor deze avond twee sprekers uitgenodigd. Gerard van den Brandhof namens ChristenUnie lid van het dagelijks bestuur van het waterschap Vallei en Veluwe en lijsttrekker bij de verkiezingen en Theo Brand, communicatiemedewerker bij hetzelfde waterschap.

De avond startte met een pittige quiz waarmee de kennis van de aanwezigen goed werd getest. De winnaar, Wim Boer, gaat een middag op stap met een muskusrattenbestrijder die werkzaam is bij het waterschap.

Theo Brand had een informatief verhaal over de werkwijze en de doelen van het waterschap. Hij informeerde het publiek over werkzaamheden in het waterschap en  de projecten die er gaande zijn, zoals Ruimte voor de Rivier, waar ook het gebied rond de IJssel bij betrokken is.

Gerard van den Brandhof vertelde vervolgens over zijn werk als Christenuniebestuurder bij het waterschap. Hij sprak over de waterschapsvisie met speerpunten zoals goede communicatielijnen, verantwoord inzetten van gelden en de noodzaak van een goed waterbeheer.

Een informatieve avond waarin we een duidelijk beeld kregen van het waterschap Vallei en Veluwe.

Een duwtje in de rug om 18 maart niet alleen voor de Provinciale Staten te gaan stemmen, maar ook te stemmen voor de invulling van functies in het bestuur van het waterschap Vallei en Veluwe.

Bestuur ChristenUnie Oldebroek

Reacties op 'ChristenUnie Oldebroek ontmoet Waterschap Vallei en Veluwe'