Burgemeester Hoogendoorn bezoekt Wezep

dinsdag 04 oktober 2011 11:40

Burgemeester Hoogendoorn maakt kennis met alle kernen van onze gemeente. Op donderdag 13 oktober is Wezep aan de beurt. Hij wil graag kennismaken met burgers in verenigingen en instellingen. Voor deze kennismaking leidt fractievoorzitter Ton van Leijen van de ChristenUnie de burgemeester rond. ’s Middag is er een oriënterend bezoek aan enkele bijzondere instellingen; ’s avonds zijn er gesprekjes met mensen uit de breedte van de samenleving. Tussendoor maakt de burgemeester kennis met de fractie van de ChristenUnie

Kom kennis maken!

’s Avonds zijn er in het Dorpshuis eerst twee besloten blokken: vanaf 19 uur een sociaal-maatschappelijk blok met sociale adviesraad, kerken, jeugd- en jongeren e.d., vanaf 20 uur een cultureel en economisch blok met muziek, sport, onderwijs, winkeliers e.d. Vanaf 21.00 uur is er gelegenheid voor ieder die dat wenst om kennis te maken. Het gaat om korte oriënterende gesprekjes – dus geen receptie – en de tijd per gesprekspartner is beperkt, maar voor een eerste kennismaking voldoende. Er zijn muzikale intermezzo’s. In deze  gesprekjes probeert de heer Hoogendoorn een indruk te krijgen van wie wie is, wat er speelt, en waar er mogelijk verdiepende contacten gewenst zijn (zie ook wat hij daar zelf over schrijft op www.locourant.nl en www.oldebroek.net van 14 september j.l.)

Burgemeester Hoogendoorn verheugt zich op deze ontmoetingen. Maak er gebruik van!

Reacties op 'Burgemeester Hoogendoorn bezoekt Wezep'