ChristenUnie Oldebroek peilt mening burgers

maandag 23 februari 2009 13:56

De fractie van de ChristenUnie Oldebroek gaat heel serieus om met het vertrouwen dat kiezers ons hebben gegeven. De eigen verantwoordelijkheid als gekozen volksvertegenwoordiger houdt in dat we dat vertrouwen proberen te vertalen in een zorgvuldig sturen en innemen van standpunten rond besluitvorming. Juist met het oog daarop is het van belang om - zoals we dat graag noemen - een goede antenne te hebben voor wat er leeft in onze achterban en in de samenleving van de gemeente Oldebroek. Dat gebeurt op verschillende manieren.

Kortgeleden hebben we daaraan toegevoegd het instrument van een peiling. Deze poll willen wij gebruiken om af en toe, bij onderwerpen die zich daarvoor lenen, de samenleving een meerkeuze voor te leggen. Uiteraard doet die mening niets af aan onze genoemde eigen verantwoordelijkheid, maar ze geeft ook inzicht in de relatie met diezelfde samenleving.

Wanneer u onderstaande link aanklikt komt u rechtstreeks bij deze peiling. De eerste vraag die u daarin krijgt voorgelegd heeft te maken met bestuurskracht: hoe ver mag of moet naar uw mening samenwerking van onze gemeente met anderen gaan? In deze poll kunt u maar één van de zes opties kiezen. Na afloop ziet u meteen de percentages hoe anderen tot dan toe hebben gekozen. U kunt maar één keer uw stem uitbrengen maar u kunt later altijd terugkeren naar de poll om te zien in hoeverre de uitslag is gewijzigd. U vindt de poll aan de rechterkant van de bovenste navigatiebalk op onze website of klik hier door naar http://oldebroek.christenunie.nl/page/22964.

NB. De poll is inmiddels gesloten en de uitslag is weerggeven aan de rechterkant van de bovenste navigatiebalk.

We nodigen u graag uit hiervan gebruik te maken!

Henk van Bergeijk en Ton van Leijen

Reacties op 'ChristenUnie Oldebroek peilt mening burgers'