WHC verdient een bloemetje

logo whczaterdag 08 maart 2014 16:25

ChristenUnie Oldebroek is erg blij met de ontwikkelingen bij WHC. Daarom heeft het campagneteam  zaterdag een bezoek gebracht aan deze voetbalclub in Wezep en een bloemetje aangeboden aan voorzitter Robert During.

Lijsttrekker Engbert Jan Ruitenberg sprak lovende woorden over het resultaat wat WHC heeft bereikt. “We willen de club een hart onder de riem steken” zei Ruitenberg. “We hebben veel waardering dat de club zelf de veerkracht heeft getoond en de financiële middelen bij elkaar heeft gekregen om in ieder geval de eerste nood te lenigen en de aangeboden lening van de gemeente niet nodig heeft . We moeten er toch niet aan denken dat deze  club met zoveel jeugd hier op het veld en alle vrijwilligers daarom heen niet meer zou bestaan”. During was blij met de waardering en zei dat met name de stringente voorwaarden die aan de lening  gekoppeld waren een signaal voor bestuur en leden was geweest om er vol voor te gaan . “We hebben wat geluk gehad maar zijn ook blij met de betrokkenheid die de leden hebben getoond. Er is weer een stuk saamhorigheid en heb alle vertrouwen in de toekomst” zei During. De ChristenUnie wenst WHC in ieder geval veel succes.

Na afloop bekeek het campagneteam nog de verrichtingen van de pupillen van WHC F7. Dit team staat onder leiding van ChristenUnieraadslid Henk van Bergeijk. Mede dankzij de aanmoedigingen van het opvallend in het blauw gestoken campagneteam wisten de voetballertjes de overwinning in Wezep te houden.

Reacties op 'WHC verdient een bloemetje'