Arie Slob in Oldebroek

maandag 30 januari 2006 20:47

Wezep –  ChristenUnie Tweede Kamerlid Arie Slob brengt op vrijdag 10 februari een werkbezoek aan Oldebroek. Dit begint met een bezoek aan verzorgingshuis Veldheem. Met directie en bewoners zal gesproken worden over thema’s als ouderenzorg, gezondheid, economische positie van ouderen e.d. Daarna wordt een bezoek gebracht aan een vestiging van de Inclusief Groep. Aansluitend vindt er een persbijeenkomst plaats in De Talter in Oldebroek. Daar wordt ’s avonds ook een verkiezingsbijeenkomst gehouden.

Wezep, 30 januari 2006

Arie Slob in Oldebroek

Nieuwe armoede

In het middagdeel zal onder andere worden stilgestaan bij het armoedevraagstuk in Nederland. Door allerlei oorzaken dreigt er een grotere afstand tussen rijk en arm te ontstaan. Nieuwe wetgeving zoals de Wet Maatschappelijke Ondersteuning brengt nieuwe vragen met zich mee, maar ook nieuwe uitdagingen. Dergelijke vragen worden vanuit de praktijk belicht en bediscussieerd. Behalve wethouder Gerrit Jan Veldhoen, lijsttrekker van de lokale ChristenUnie bij de verkiezingen op 7 maart a.s. zullen ook de zittende raadsleden en enkele kandidaten van de lijst aanwezig zijn, alsmede een aantal gasten.

Verkiezingsprogramma

’s Avonds staan de deuren van De Talter open voor een openbare verkiezingsbijeenkomst. Men kan dan kennismaken met de eerste tien kandidaten van de lijst. Ook zal het nieuwe verkiezingsprogramma worden gepresenteerd. Vervolgens kan het publiek vragen stellen en in discussie gaan met Arie Slob en de plaatselijke kandidaten. Na Gerrit Jan Veldhoen zijn dat Ton van Leijen, Henk van Bergeijk, Kees Souman, Dries van de Grift, Chris van Norel, Inge de Vries - de Jong, Engbert Jan Ruitenberg, Gijs van de Brink en Anetta Volkerink – de Boer. Belangstellenden zijn vanaf 19.30 uur welkom voor de koffie, het programma start om 20 uur.

----------------------
Noot voor de redactie: voor meer informatie: Chris van Norel, voorzitter van de lokale ChristenUnie; tel. 0525 – 63 10 80, e-mail cvannorel@filternet.nl.

Reacties op 'Arie Slob in Oldebroek'