Een nieuw seizoen, nieuwe verbondenheid

miranda.jpgdonderdag 05 oktober 2023 08:06

We staan aan de vooravond van een nieuw seizoen. De herfst doet binnenkort zijn intrede. Alles zal in onze omgeving veranderen. De bossen zullen verkleuren, de heide zal een andere kleur aan gaan nemen. Sommige dieren maken zich al klaar voor de winter in de herfst.

We leven in de Gemeente Oldebroek in een gebied waar we getuigen zijn van deze veranderingen van seizoenen. We zijn bevoorrecht om met de seizoenen te mogen leven, te genieten bij van alle verschillende kleuren die telkens weer een nieuw ”schilderij” vormen. Het doet me beseffen dat ook in onze levens er seizoenen zijn die steeds weer nieuwe dingen voortbrengen. In mijn leven is het seizoen aangebroken om me politiek betrokken te laten zijn door mij verkiesbaar te stellen. Een seizoen waarin ik veel nieuwe dingen geleerd heb, die me scherpen als mens, die een bijdrage levert aan mijn eigen woonomgeving.

Op 22 november mogen we weer gaan stemmen. Een nieuw seizoen voor de landelijke politiek breekt aan. Het is belang van stemmen wordt dit keer nog belangrijker dan ooit. Als ChristenUnie zijn we dankbaar voor de mensen die om ons heen staan en die meedenken om in Oldebroek onze bijdrage te kunnen leveren in de raad. Het thema “nieuwe verbondenheid” gaat over ons aan elkaar verbinden, door ons in te zetten voor de mensen om ons heen. Wat zou het mooi zijn als er meer mensen politiek betrokken zouden zijn en een bijdrage durven te leveren met de talenten die God je gegeven heeft. Dat we zo ook in nieuwe verbondenheid aan een mooi nieuw seizoen in Oldebroek gaan werken.

Voor mij is het ingaan van een nieuw seizoen in mijn leven juist verrijkt door politieke betrokkenheid en me actief verkiesbaar te stellen. Ben jij benieuwd hoe je met jouw talenten een bijdrage aan de politiek kan leveren? Neem dan gerust contact met ons op! Ook op vele andere plekken dan de raad hebben we ondersteuning nodig! En wat zou ik het persoonlijk fantastisch vinden als meer vrouwen opstaan en een nieuw seizoen in durven te stappen om politiek betrokken te zijn!

En mag je voor het eerst stemmen? Laat je stem vooral niet verloren gaan! Ook de bijdrage van jonge mensen hebben we nodig in de politiek! We hebben jullie nodig omdat we samen ChristenUnie zijn om samen een nieuw politiek seizoen in Nederland in te gaan maar zeker ook in Oldebroek!

Miranda Sloots

Reacties op 'Een nieuw seizoen, nieuwe verbondenheid'