Verkiezingavond 7 mei gaat niet door

alle fractieleden op een rijvrijdag 01 mei 2009 21:04

Op 7 mei zou Peter van Dalen (lijsttrekker ChristenUnie-SGP) komen spreken over: “Wat betekent Europa voor de Noord Veluwe”. Door de afschuwelijke gebeurtenissen in Apeldoorn hebben de landelijke partijen gezamenlijk besloten de campagneactiviteiten tot nader order uit te stellen. Hierdoor is het niet gepast om de verkiezingsavond van 7 mei aanstaande door te laten gaan. Ons medeleven gaat uit naar alle familie, vrienden en bekenden van de slachtoffers. We hopen dat u begrip heeft voor ons besluit.

Namens het organiserend comité.

Mocht u interesse hebben een andere verkiezingsavond bij te wonen dan willen wij u attenderen op de volgende campagneavonden:

11 mei 19.00 uur Harderwijk; politiek café met Eurokandidaten Ruud van Eijle en Jan Lock.

14 mei 20.00 uur Zwolle; lijsttrekker Peter van Dalen, kandidaat-europarlementariers Bas Belder (nr. 2). Ook aan het woord komt Esme Wiegman, Tweede Kamerlid voor de ChristenUnie

29 mei 19.45 uur Ede; hieraan werken o.a. mee: Kees van der Staaij en Arie Slob. De kandidaten: Peter van Dalen, Bas Belder (nr2), Ruud van Eijle (nr.3), Carla Dik, Leon Meijer, Marcel de Haas zullen in debat gaan met het publiek.

4 juni 2009 verkiezingen Europees Parlement

STEM LIJST 6