Oranjecomité en WHC: een rectificatie

zaterdag 09 juni 2012 14:06

In  mijn column ‘Over je schaduw heen springen’ kwam een tekstdeel voor over hoe – als voorbeeld – enkele sportverenigingen ook breder dienstbaar zijn voor de samenleving. Daarin stond de zinsnede dat WHC in Wezep Koninginnedag had georganiseerd. Dat is echter niet juist, en ik werd daar terecht op gewezen. Er had moeten staan dat WHC op verzoek van de Stichting Oranje Comité Wezep zijn accommodatie ter  beschikking stelt, maar dat een en ander gebeurt voor en onder verantwoordelijkheid van het comité. We hebben daarvoor het bestuur van het Oranje Comité onze excuses aangeboden. Voor ons staat buiten kijf dat het Oranje Comité, maar ook WHC en vele andere organisaties zich maarschappelijk inzetten. Daarvoor geven talloze vrijwilligers veel vrije tijd. In onze berichten spreken we daar vaak waardering voor uit. Dat ‘cement’ willen we niet graag missen.  Graag wilden we dat op deze manier rechtzetten. We hopen dat ook het Oranje Comité onveranderd steun blijft krijgen uit de bevolking!

Ton van Leijen

Reacties op 'Oranjecomité en WHC: een rectificatie'