vrijdag 03 oktober 2008 14:18

Van 13 tot en met 25 november 2008 houdt Waterschap Veluwe verkiezingen voor een nieuw waterschapsbestuur. Alle 26 waterschappen in Nederland houden in deze periode verkiezingen voor nieuwe waterschapsbesturen.

Door uw stem uit te brengen, bepaalt u wie er straks in het bestuur van Waterschap Veluwe zitten. Zo heeft u invloed op de keuzes die het bestuur maakt als het gaat om waterbeheer. Het nieuwe bestuur wordt gekozen voor een periode van vier jaar: van 2009 tot en met 2012.

Voor het eerst doen er ook politieke partijen mee aan de waterschapsverkiezing. De ChristenUnie Veluwe doet ook mee met lijst 4. Uit de regio hebben diverse kandidaten zich aangemeld voor de kieslijst. De kieslijst van de ChristenUnie bestaat uit 14 kandidaten onder aanvoering van Gerben Ekelmans uit Hulshorst.

Uit de gemeente Oldebroek komen drie kandidaten te weten Henk van Bergeijk (5e), Ite Hamming (7e) en WillemBart Junte (11e). De ChristenUnie Veluwe neemt deel aan de waterschapsverkiezing met de slogan “Wij zijn water”. Binnenkort ontvangt u meer informatie over onder andere het verkiezingsprogramma en campagneactiviteiten.

Henk van Bergeijk

Reacties op 'ChristenUnie met drie kandidaten uit Oldebroek bij verkiezing waterschap Veluwe.'

Archief > 2008 > oktober