Werkbezoek ChristenUnie Gelderland aan onze gemeente

IMAG0245maandag 21 februari 2011 17:08

De kandidaten van de ChristenUnie Gelderland hebben vanmiddag een werkbezoek gebracht aan onze gemeente. In het kader van de verkiezingscampagne van de Provinciale Statenverkiezingen lieten de kandidaat statenleden zich bijpraten door wethouder Gerrit Jan Veldhoen. In het raadhuis kwamen diverse onderwerpen aan bod zoals onder andere het bedrijventerrein H2O, de ontsluiting van H2O op de A28, de rondwegen in ’t Harde en Oldebroek en de biobased economy. Uiteraard wilden de kandidaten met eigen ogen het H2O bedrijventerrein bekijken en onderweg werd nog even een kort bezoek gebracht aan het gebouw van geloofsgemeenschap Luctor et Emergo.

Met elkaar konden we terugzien op een bijzonder geslaagd werkbezoek waarbij de kandidaten een duidelijk beeld hebben gekregen wat er in onze gemeente speelt en waar we als ChristenUnie accenten willen leggen. Onderstaand nog enkele foto’s van het werkbezoek van enkele kandidaten van lijst 5: Pieter Plug, Gert Kers, Evert de Graaf, Peter van ’t Hoog.

Henk van Bergeijk

Reacties op 'Werkbezoek ChristenUnie Gelderland aan onze gemeente'