ChristenUnie vraagt inwoners naar politieke ideeën

verkiezingen[1]dinsdag 03 maart 2009 12:00

Over precies een jaar, op 3 maart 2010, zijn er in Nederland Deo Volente weer gemeenteraadverkiezingen. In verband daarmee nodigen bestuur en fractie van de ChristenUnie in de gemeente Oldebroek inwoners, bedrijven en instellingen uit om met ideeën te komen voor het nieuwe verkiezingsprogramma. Het gaat daarbij niet om klachten, maar om suggesties, verbeterpunten, aandachtspunten die een leefbare en sociale samenleving kunnen bevorderen.

Natuurlijk beschikken bestuur en fractie ook nu over een groot aantal programmapunten die in de praktijk worden nagestreefd. Veel van die punten zijn verwezenlijkt in de afgelopen periode. Maar de praktijk leert ook dat de samenleving sterk in ontwikkeling is. Om in de pas daarmee te blijven hecht de partij eraan dat de burgers, bedrijven, verenigingen, instellingen etc. zelf ook inbreng kunnen leveren. En dat zij kunnen aangeven wat naar hun inzichten en op basis van hun ervaringen nuttig of zelfs noodzakelijk kan zijn voor onze gemeente. De fractie is met 6 zetels de grootste fractie in de gemeenteraad, en werkt op basis van principiële uitgangspunten vanuit de Bijbel. Dat betekent dat ze waar nodig principiële standpunten inneemt, maar ook dat zij zich nadrukkelijk verantwoordelijk voelt voor de samenleving als geheel.

Hebt u dus ideeën, suggesties, verbeterpunten, mailt u ze naar ikdenkmee@oldebroek.christenunie.nl . Als u uiterlijk 1 augustus 2009 hebt gereageerd kunnen wij uw bijdrage nog meenemen. In de periode daarna zal het bestuur uw inbreng beoordelen op haalbaarheid en wenselijkheid. Natuurlijk blijft het bestuur verantwoordelijk voor de weging van de ingebrachte suggesties. Waar mogelijk worden deze verwerkt in het nieuwe (concept)verkiezingsprogramma, dat de leden in het najaar zullen vaststellen. Bestuur en fractie zullen alle inzenders laten weten in hoeverre hun ontvangen reactie in het verkiezingsprogramma is opgenomen.

Reacties op 'ChristenUnie vraagt inwoners naar politieke ideeën'

Geplaatst op: 01-07-2015 10:44
While someone through the Financial office walks right room of folks from your sales along with marketing sectors, the chat dies along and anyone waits to the killjoy for you to leave. connectfinance
Should you have old debt you are paying back at the much diminished monthly rate the likelyhood are that this debt have been sold onto to your debt series agency. This can be good news iIn your case and the following is why! thefinancecompany