Zwembad De Veldkamp waterspeeltuin rijker

dinsdag 10 juli 2012 21:08

Op dinsdagmorgen is de waterspeeltuin van zwembad De Veldkamp officieel geopend door ChristenUnie wethouder Carlo van Dijk. Fractielid Henk van Bergeijk was het enige raadslid dat gehoor had gegeven aan de oproep aanwezig te zijn bij de opening. Tientallen kinderen waaronder die, in verband met buitenschoolse opvang gehuisvest zijn in het zwembad namen na de opening de waterspeeltuin meteen in gebruik.

De bouw van de waterspeeltuin begon in april dit jaar. De waterspeeltuin is een buitenvoorziening voor kinderen van 4 tot en met 15 jaar. In de waterspeeltuin zitten onder andere waterspuitende fonteinen, kantelende emmers met water en waterspuwende bloemen.

"De waterspeeltuin is een prachtige aanvulling op de voorzieningen in ons zwembad en moet je zeker gezien hebben. Kom vooral allemaal een keer kijken. Met de waterspeeltuin laat De Veldkamp zien dat het ook anno nu een aantrekkelijk zwembad kan zijn", aldus wethouder Van Dijk. Op de foto de cameraman Aart Veldman en interviewer Bert Michelsen van de Locomedia die wethouder Carlo van Dijk voor de camera enkele vragen stelden.

Henk van Bergeijk

Reacties op 'Zwembad De Veldkamp waterspeeltuin rijker'