Nieuwe energie

Portret Popke mei 2014vrijdag 05 september 2014 11:54

En opeens is het dan ook weer achter de rug, onze jongste is maandag weer gestart op de basisschool, de oudsten zijn deze week begonnen met college; de zomervakantie is afgelopen. Een vakantieperiode die zich (voor ons gezin) uitspreidde over bijna de gehele maanden juli en augustus, dit doordat de grens van de landelijke vakantiespreiding  precies bij de IJssel ligt. De oudsten vallen onder regio noord, de jongste nog onder regio midden, een bekend gegeven bij veel ouders uit onze gemeente.

Of je nu je vakantie thuis viert of elders, het is goed om een aantal weken de zinnen te verzetten en weer nieuwe energie op te doen. Nieuwe energie die je ook nodig hebt, niet alleen voor je baan maar ook voor allerlei andere activiteiten die om je inzet vragen. Dat de vakantie nu echt voorbij is kun je ook goed zien aan de stoom mails die haast was opgedroogd en nu opeens weer in grote stromen arriveert en een agenda die in korte tijd helemaal vol loopt.

Allerlei clubs, verenigingen en organisaties worden weer opgestart en je vrije tijd is zomaar ingevuld. Een ieder die hier mee te maken heeft zal merken dat het niet  een ‘verplichting’ is maar dat het ook veel voldoening en zingeving geeft zo voor, en met elkaar bezig te zijn.  Ook mag duidelijk zijn dat zonder de belangeloze inzet van al die vrijwilligers deze clubs, verenigingen en organisaties niet eens zouden kunnen bestaan.

Ook de politieke activiteiten komen weer snel opgang. De agenda’s voor de komende vergaderingen kwamen deze week in rap tempo op de mail binnen. We kunnen de opgedane energie opnieuw goed kwijt in de werkzaamheden die wachten!

Reacties op 'Nieuwe energie'

chris, chris (renton) renton [871708]
Geplaatst op: 09-01-2015 07:07
Deze unieke tour Replica Horloges van zijn soort toegestaan de grootste civiele professionele patrouille Replica Horloges Nederland vliegen stralen te laten plaatsvinden alvorens nieuwe doelgroepen in het oosten van het iwc replica Middellandse-Zeegebied en het Midden-Oosten en illustreren door prachtige prestaties alle Breitling passie voor de luchtvaart. in Jordan. Deze reis, de afgunst van piloten in de wereld, blijft gegraveerd voor altijd in het geheugen van de leden van de patrouille.