Provinciale ChristenUnie kiest nieuwe voorzitter

Jan Kaat krijgt speldmaandag 23 november 2009 11:54

Woensdagavond jl. heeft de provinciale unie van de ChristenUnie in Gelderland een nieuwe voorzitter benoemd. Henk Visser – oud burgermeester van Elburg - volgt daarmee Oldebroeker Jan Kaat op als voorzitter. De laatste heeft na een periode van 15 jaar taak in het bestuur neergelegd en de voorzittershamer doorgegeven aan Henk Visser.

“Het is nu een betrekkelijk rustige periode, aldus Jan Kaat, “en daarom nu de tijd om eens wat anders te gaan doen”. Hij heeft vele jaren in het bestuurswerk voor de ChristenUnie gezeten, eerst in de RPF, later in de ChristenUnie. Hij heeft dat met grote integriteit en inzet gedaan. Reden voor de partij om hem daarvoor met een zilveren ChristenUnie speld eervol te belonen.

Zijn opvolger is Henk Visser, heeft al een lange staat van dienst binnen de partij. Hij kijkt uit naar de voor hem nieuwe taak binnen het provinciale bestuur. Het bestuur houdt zich nu bezig met ondersteuning van de kiesverenigingen voor de gemeenteraadsverkiezingen, maar kijkt ook alvast vooruit naar de Statenverkiezingen die in april 2011 op de agenda staan. Een boeiende tijd, waar ik graag mij ten volle voor inzet om de ChristenUnie nog meer te laten spreken, zo lichtte Henk Visser toe.

Reacties op 'Provinciale ChristenUnie kiest nieuwe voorzitter'