ChristenUnie te gast bij Trendhout in Oldebroek

Trendhout 2022maandag 14 maart 2022 19:34

Donderdag 10 maart was de ChristenUnie te gast bij Trendhout in Oldebroek.Liesbehth Vos, Erna van den Bosch en Miranda Sloots werden hartelijk welkom geheten door Rene van der Weide. Hij vertelde vol passie over de groei die van dit bedrijf heeft doorgemaakt de afgelopen jaren. “Trendhout is een echt Oldebroeks bedrijf met de Oldebroekse mentaliteit.

Donderdag 10 maart was de ChristenUnie te gast bij Trendhout in Oldebroek.

Liesbehth Vos, Erna van den Bosch en Miranda Sloots werden hartelijk welkom geheten door Rene van der Weide. Hij vertelde vol passie over de groei die van dit bedrijf heeft doorgemaakt de afgelopen jaren. “Trendhout is een echt Oldebroeks bedrijf met de Oldebroekse mentaliteit. Een groot deel van het personeel ook woont en werkt in het dorp. Daar is Rene trots op. De productielijn willen ze daarom ook heel graag blijven behouden in Oldebroek en deze daar ook graag uitbreiden als dat mogelijk is. “Een dorp moet ook ondernemers hebben die kunnen voorzien in arbeidsplaatsen, want een dorp zonder ondernemers is een leeg dorp.”

Het bedrijf heeft de afgelopen jaren een grote, maar wel een stabiele groei doorgemaakt. Dit heeft gemaakt dat ze een mooie nieuwe locatie op H2O in Hattemerbroek neer kunnen zetten. Trendhout levert aan 600 bedrijven hun producten en hebben ook voor 2022 weer een mooie catalogus samengesteld dat een breed assortiment weergeeft.

Wat zouden we vanuit de politiek mee kunnen nemen na de verkiezingen? Daar is Rene duidelijk over: ”Kom ook buiten verkiezingstijd bij je ondernemers langs en haal bij hen je informatie op ook buiten de verkiezing  Daarnaast gaf hij ook aan dat de plannen soms lang blijven liggen door vertraging in de procedures. “Geef een termijn aan waarop we een antwoord kunnen verwachten of wees duidelijk. “Nee” is ook een antwoord.” Een mooi advies aan de twee nieuwe raadsleden.

Het bezoek heeft laten zien hoe een mooi bedrijf in Oldebroek gevestigd zo’n grote markt heeft in Nederland. Waar een klein dorp groot in kan zijn. We hopen als Christen Unie dat we onze ondernemers juist door deze bezoeken beter hebben leren kennen en daarmee beter weten voor de nieuwe politieke periode wat er speelt en waar de wensen liggen.

Archief > 2022 > maart